perjantai 4. tammikuuta 2013

Parempaa palvelua

No ei todellakaan!

Vaikka vuosi vaihtui, ei henkilökunta ole kyennyt petraamaan nopeudessa. Se tapahtuu toistuvasti. Kissa joutuu aivan liian usein puun ja kuoren väliin. Alla olevat kuvat on otettu kahdella eri kertaa, mikä on erittäin häpeällistä tunnustaa. Kuvat todistavatkin karun totuuden. Treeniä on ollut paljon, mutta parannusta ei ole tapahtunut. Valitettavasti. Palvelu on edelleen toivottoman hidasta.

(Sorry Helmi, en mä sulle pyllistä. Se on hlökunta kuka hidastelee!)

Eikä ruokaakaan ole riittävästi tarjolla, siis kissan mielestä. 

Tässäkö oli kaikki? Eikö mitenkään saisi santsia?

Onneksi eräässä asiassa henkilökunta on osoittanut tehokkkuutensa. Joulukoristeet on siivottu pois näkyviltä, paitsi ne joulutalvivalot mitkä saavat toistaiseksi jäädä paikoilleen loistamaan valoaan. Paljastettakoon vielä, että on erittäin paljon mahdollista jonkun joulukoristeen vielä löytyvän, viimeistään sitten toukokuussa. Eikä se olisi ensimmäinen kerta jos näin pääsisi käymään.

Translation: The Food Is Good, Service Is Terrible.

20 kommenttia:

  1. Täydellistä henkilökuntaa lienee mahdoton saada. Meillä santsataan joskus jos ruokavälit ovat olleet esimerkiksi ulkoilun vuoksi kohtuuttoman pitkiä, vuorokauden kokonaisruokamäärä pidetään kuitenkin vakiona. Tai siis sen ruoan mikä nautitaan sisällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa periaatetta meilläkin noudatetaan, päivittäinen ruokamäärä on vakio. Mutta minkäs sille voi jos ruokaa tekisi mieli syödä enemmänkin! Sillä onhan se syöminen niin kivaa.

      Poista
  2. Voi Myrsky, meidän kissat ymmärtää sua oikein hyvin! Hyvää ja palvelualtista henkilökuntaa on niin vaikea saada. Varsinkin Sulo suorastaan huutaa, kun palvelu on niin hidasta. Minikissa myös syö uskomattoman määrän ruokaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyyhän kissan sitä palautetta antaa, muutenhan ei ole toivoakaan nopeammasta palvelusta:D

      Poista
  3. No kuule, Myrskyläinen, ei mekään saaha santsia. Kui sä oot taas punkennu ittes tolleen? Ei kai tosta voi pelkästään henkilökuntaa syytellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nämä ruokailuasennotkin ovat henkilökunnan syytä. Ne ei tajua poistua mun ruokalautasen edestä riittävän nopsaan. Ne on siinäkin asiassa niin hitaita.

      Poista
    2. :D
      -Helena ja Blackie-

      Poista
  4. Tätä samaa hitautta on liikkeellä meilläkin. Nipsu varsinkin yrittää joka välissä saada jotakin, vaikkapa broilerin kuivatun fileen:)Mutta aina ei saa.

    VastaaPoista
  5. Meillä Pekka hakee ruokakomerosta itte sapuskaa, jos ei oo riittävästi/oikeeta laatua. Se on raivostuttavaa kun se repii niitä ruokapussei rikki ympäri keittiöö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää niellä kiukku ja ajatella että on se hienoa että kissat ovat oma-aloitteisia:D

      Poista
  6. Se hitaus on vain vuoden alussa.
    Mukavaa viikonloppus sinulle!

    VastaaPoista
  7. Kyllä kissoilla on omat keinonsa nopeuttaa palvelua :) Minä en illalla viitsinyt siivota hiekkalaatikkoa ja niinpä aamulla sitten työnsinkin jalkani litimärkään aamutossuun :( Enköhän nyt muista että hiekkalaatikko puhtaaksi ennen nukkumaan menoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      -Helena ja Blackie-

      Poista
    2. Siis ei ollenkaan kiva:/
      Ja aivan taatusti nyt muistat siivota hiekkalaatikon!

      Poista
  8. Voi että saatiin makeat naurut!!! Aina yhtä hauska tulla tänne blogiin. Nooh, toivotaan että Helmi ei huomannut että hänelle pyllistettiin. Ja että palvelu vähän paranisi :)))
    -Helena ja Blackie-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että Helmi ymmärtää yskän eikä pahastu.
      Lisää treeniä, niin eiköhän palvelu kohene!

      Poista

Sijaiskoti kiittää kommentistasi!